Техничка инфраструктура

 

Основу техничке подршке за проверу и калибрацију ЗРНС из ваздуха чине један авион Hawker Beech Super King Air 350 са уграђеним системом за калибражу AD-AFIS-260. Производњу система за калибражу и његову уградњу у авион извршила је Aerodata AG, у складу са важећим међународним стандардима и захтевима.

 

Авион

Hawker Beech Super King Air 350 представља комбинацију авиона високих перформанси и модерног дизајна. Погонску групу чине два високо поуздана турбопропелерска мотора Pratt & Whitney PT6A-60A

Авион је опремљен са Pro Line 21 архитектуром која припада фамилији најнапреднијих решења у авионским системима.

 

Перформансе :

 

максимална крстарећа брзина 310 kts (574 km/h)
максимална висина 35,000 ft (10,668 m)
дужина писте за полетање (50 ft препреке) 3,300 ft (1,006 m)
дужина писте за слетање (50 ft препреке) 2,692 ft (821 m)
максимални долет 1,470 Nm (2,722 km)
минимална брзина (са извученим стајним трапом) 81 kts (150 km/h) IAS
максимална брзина пењања (са оба мотора) 2,731 ft/min (832 m/min)
бука при полетању 70.3 dB

 

 

Систем за калибражу

AD-AFIS-260 је високо тачан и поуздан савремени систем за калибражу.

Основу архитектуре система AD-AFIS-260 чине: FIS пријемници и сензори, AFIS рачунарски систем, систем за одређивање референтне позиције авиона, FIS периферни уређаји, тест опрема и опрема за калибрацију FIS пријемника.

FIS пријемници који се користе у систему за калибражу, представљају високо квалитетне пријемнике и сертификовани су као опрема за примарно коришћење у авиону. Референтни позициони систем је хибридни систем у којем се применом оптималног алгоритма врши интеграција више сензора.

У условима повољне констелације сателита коришћењем P-DGPS (phase-DGPS) решења, одређивање референтне позиције, систем за калибражу врши са динамичком тачношћу мањом од 10cm, довољну за калибражу ILS CATIII.