Менаџмент квалитетом

Систем менаџмента квалитетом

Кроз успостављени систем менаџмента квалитетом, као и континуалним радом на унапређењу пословних процеса, потврђује се опредељење SMATSA доо за сталним и потпуним испуњавањем захтева корисника. Као потврда добро успостављеног система менаџмента квалитетом SMATSA доо је 2010. године стекла и од тада одржава ISO 9001 сертификат. ISO 9001 сертификат обухвата следеће услуге и функције: ATM/ANS – услуге и функције – услуге у ваздушном саобраћају (ATS), функција управљања ваздушним простором (ASM), функција управљања протоком ваздушног саобраћаја (ATFM), услуга пројектовања процедура инструменталног летења (FPD), услуге комуникације, навигације и надзора (CNS), ваздухопловне метеоролошке услуге (MET), услуге ваздухопловног информисања (AlS), укључујући израду ваздухопловних карата; калибража уређаја и система из ваздуха (CAL); обука особља пружалаца услуга у ваздушној пловидби (TRE), и то: контролора летења (ATCO), ваздухопловно-техничког особља (ATSEP) и ваздухопловно-метеоролошког особља; одржавање континуиране пловидбености (CAMO) и одржавање ваздухоплова (МО).

Структура система менаџмента квалитетом је прилагођена организацији SMATSA доо, задовољавајући њене потребе и обезбеђујући документовање свих пословних процеса који могу утицати на квалитет и безбедност услуга и њихову ефективну примену. У складу са захтевима ISO стандарда, политиком менаџмент система SMATSA доо и постављеним циљевима, прате се, одржавају и унапређују процеси који обезбеђују ефикасно функционисање система.

У циљу одржања сертификата, једном годишње, екстерна сертификациона кућа врши надзор над успостављеним системом менаџмента квалитетом (QMS) према захтевима стандарда ISO 9001:2015 у SMATSA доо.

Потврдом важности сертификата ISO 9001:2015, SMATSA доо јасно показује опредељеност континуалном унапређењу пословних процеса и сталном и потпуном испуњавању захтева корисника.