Komunikacije u kriznim situacijama
U Podgorici je 18. i 19. aprila 2018. godine održana radionica „Komunikacije u kriznim situacijama“ u organizaciji Evropske komisije i Evrokontrol-a. Više od 40 predstavnika kontrola letenja, vazduhoplovnih vlasti i avio-kompanija imalo je priliku da dobije savete i smernice o tome kako se najbolje reaguje prema javnosti u slučaju bilo kakve krizne situacije u vazduhoplovstvu. Prisutnima je poželela dobrodošlicu Kila Evans, šefica komunikacija Evrokontrol-a i predložila veće angažovanje celokupnog vazduhoplovstva na društvenim mrežama u cilju što boljeg informisanja javnosti.
Prisutni su imali priliku da učestvuju u grupnoj vežbi zamišljene krizne situacije koju je osmislio Simon Koks, zadužen za osposobljavanje novinara iz Službi za odnose sa medijima. On je rekao da je važno da se formira SMT (Crisis Management Team) koji će komunicirati sa javnošću posredstvom socijanih mreža i koji će u što kraćem roku pravovremeno obaveštavati javnost. „Krizne situacije mogu da budu izvor brojnih dezinformacija koje vode u nepotrebnu paniku ako se javnost ne obavesti na vreme. Javnost će osuđivati svaku kompaniju ako ne reaguje na krizu a neće kritikovati kompaniju zbog same krize“ rekao je Koks.
Prisutnima su se obratili i predstavnici evropskih aerodroma i udruženja avio-kompanija, koji su predstavili svoje modele objavljivanja vesti u kriznim situacijama. „Cilj je sprečiti dezinformacije i spekulacije, u svakoj situaciji treba biti otvoren prema javnosti i ona će to da ceni“, zaključeno je u Podgorici na dvodnevnoj radionici na temu „Komunikacije u kriznim situacijama“.