Menadžment kvalitetom

Sistem menadžmenta kvalitetom

Kroz uspostavljeni sistem menadžmenta kvalitetom, kao i kontinualnim radom na unapređenju poslovnih procesa, potvrđuje se opredeljenje SMATSA doo za stalnim i potpunim ispunjavanjem zahteva korisnika. Kao potvrda dobro uspostavljenog sistema menadžmenta kvalitetom SMATSA doo je 2010. godine stekla i od tada održava ISO 9001 sertifikat. ISO 9001 sertifikat obuhvata sledeće usluge i funkcije: ATM/ANS – usluge i funkcije – usluge u vazdušnom saobraćaju (ATS), funkcija upravljanja vazdušnim prostorom (ASM), funkcija upravljanja protokom vazdušnog saobraćaja (ATFM), usluga projektovanja procedura instrumentalnog letenja (FPD), usluge komunikacije, navigacije i nadzora (CNS), vazduhoplovne meteorološke usluge (MET), usluge vazduhoplovnog informisanja (AlS), uključujući izradu vazduhoplovnih karata; kalibraža uređaja i sistema iz vazduha (CAL); obuka osoblja pružalaca usluga u vazdušnoj plovidbi (TRE), i to: kontrolora letenja (ATCO), vazduhoplovno-tehničkog osoblja (ATSEP) i vazduhoplovno-meteorološkog osoblja; održavanje kontinuirane plovidbenosti (CAMO) i održavanje vazduhoplova (MO).

Struktura sistema menadžmenta kvalitetom je prilagođena organizaciji SMATSA doo, zadovoljavajući njene potrebe i obezbeđujući dokumentovanje svih poslovnih procesa koji mogu uticati na kvalitet i bezbednost usluga i njihovu efektivnu primenu. U skladu sa zahtevima ISO standarda, politikom menadžment sistema SMATSA doo i postavljenim ciljevima, prate se, održavaju i unapređuju procesi koji obezbeđuju efikasno funkcionisanje sistema.

U cilju održanja sertifikata, jednom godišnje, eksterna sertifikaciona kuća vrši nadzor nad uspostavljenim sistemom menadžmenta kvalitetom (QMS) prema zahtevima standarda ISO 9001:2015 u SMATSA doo.

Potvrdom važnosti sertifikata ISO 9001:2015, SMATSA doo jasno pokazuje opredeljenost kontinualnom unapređenju poslovnih procesa i stalnom i potpunom ispunjavanju zahteva korisnika.