Početna Mediji TANGOSIX – kako će izgledati novi SMATSA KING AIR 350
TANGOSIX – kako će izgledati novi SMATSA KING AIR 350
Za razliku od YU-BTC, drugi primerak će biti u višenamenskoj konfiguraciji koja će uključivati i medicinski krevet za prevoz bolesnika čime će biti u stanju da obavlja i air ambulance misije.
-
Vreme objave
-
2024
-
2023
-
2022
-
2021
-
2020
-
2019
-
2018
-
2017
-
2016
-
2015
-
2014
-
2013
TANGOSIX – kako će izgledati novi SMATSA KING AIR 350
04.07.2013
Burže 2013: Kako će izgledati novi SMATSA-in King Air 350
Napisao: Petar Vojinović – July 4, 2013
BURŽE – Kompanija Beechcraft na Burže je došla sa delom svog šarolikog proizvodnog programa za vojne i civilne primene koji već nekoliko decenija predstavlja konstantnu evoluciju pouzdanih višenamenskih platformi. Budući da je Kontrola letenja Srbije i Crne Gore jedna od mušterija, interesovalo nas je kako bi mogao da izgleda njen najnoviji višenamenski King Air 350.
Super King Air 350ER, Foto: Boran Pivčić
Beechcraftov static “koral” bio je dupke pun novim-starim letelicama koje se ponovo bore za tržište u sve maštovitijim konfiguracijama i re-konfiguracijama. Izložene oprobane platforme “načičkane” senzorima i ubojnim sredstvima predstavljaju trenutni vrhunac kompanije iz Wichite, čija je poslednja iteracija nastala u februaru ove godine kada je Hawker Beechcraft izašao iz jednogodišnjeg procesa bankrotstva kao manja kompanija. Bizjet linija je ukinuta a novi Beechcraftov je doleteo u Pariz da bi nastavio svoju priču koja se meri sa preko 54.000 proizvedenih letelica od kojih je trenutno u upotrebi oko 36.000.
Pored T-6 i AT-6 demonstratora koji su predstavljali vojni program, na stajanci su bili King Air 350ER koji je nedavno nabavila francuska carina, kompanijski demonstrator za misije specijalne namene King Air 350ER i njegov stariji brat za prevoz putnika 350i.
SMATSA
Air ambulance konfiguracija, Foto: Boran Pivčić
Prvi King Air namenjen kalibraži zemaljskih radio-navigacionih sistema isporučen je SMATSA-i pre tri godine i kako smo javili 1. marta, druga letelica bi uskoro trebalo da sleti na beogradski aerodrom. Za razliku od YU-BTC, drugi primerak će biti u višenamesnkoj konfiguraciji koja će uključivati i medicinski krevet za prevoz bolesnika čime će biti u stanju da obavlja i air ambulance misije.
Razlog za nabavku još jednog aviona je obim posla. U 2012. godini ”Tango Čarli” je naleteo preko 500 sati i posetio je 25 aerodroma širom regije: u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Hrvatskoj, Sloveniji, Albaniji i Mađarskoj. Novi poslovi se aktivno traže a air ambulance tržište u regiji nije ni izdaleka tako zasićeno i iskorišćeno, posebno za letelicu ove vrste i performansi.
O poslovanju sa SMATSA-om, njenom novom avionu i o King Air-u kao platformi, na Buržeu smo razgovarali sa potpredsednikom Beechcraft za prodaju u sektoru za specijalne misije. Reportažu smo snimili u Super King Airu 350ER N256NM, kompanijskom demonstratoru koji približno predstavlja konfiguraciju druge SMATSA-ine letelice.